miércoles, 28 de noviembre de 2012

Val la pena adquirir una habitatge abans del 2.013 ?



 Is it worth buying a home before 2013?


Caminat per El Prat, la meva cunyada em va comentar la qüestió.
Està mirant pisos amb una relativa presa perquè està convençuda que ara és el moment de comprar donats els canvis fiscals pel vinent any.

Així doncs , desprès de la conversa , em vaig posar a buscar raons o no sobre la decisió.
Buscant a la Xarxa, vaig trobar una informació molt bona en un blog amb finalitas molt semblants al meu.

Perque copiar o dir el mateix amb altres paraules.
Així doncs l'adjunto.


És un bon blog. Els felicito. Està molt ben fet, tant en contingut com en format.

http://misahorrosyfinanzas.blogspot.com.es/2012/11/merece-la-pena-adquirir-una-vivienda.html?goback=.gde_4472358_member_190296839





No hay comentarios:

Publicar un comentario